Verzending

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden:
Alle producten worden door onszelf bedrukt of gegraveerd, hierdoor verschilt de levertijd per product. Dit wordt vermeld bij het product zelf. Alle bestellingen worden op volgorde van binnenkomst verwerkt. 

Heeft het ene product een langere levertijd door een pre order en je bestelt tegelijk iets anders mee dat wel op voorraad is, dan wordt de gehele bestelling verzonden zodra alle producten beschikbaar zijn.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen:
Helaas merken wij dat het steeds vaker gebeurd dat er onjuiste gegevens ingevuld worden tijdens het bestellen. Dit kan natuurlijk gebeuren en je kunt ons altijd mailen of appen om dit te laten aanpassen maar het is geen garantie dat dit gezien wordt. Je bent zelf verantwoordelijk voor de ingevulde gegevens. 

Wij maken alle bestellingen zoals ze bij ons binnen zijn gekomen. Heb je bij opmerkingen een speciaal verzoek ingevuld? Dan gaan wij ons best doen om hier rekening mee te houden. Echter, kan het zijn dat door de drukte deze over het hoofd wordt gezien. 

Waar is mijn bestelling:
Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging met de track and trace code. (bekijk altijd je SPAM box) Hier kan je de status van jouw pakket volgen. Heb je geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn kan de bezorger er voor kiezen om deze bij een afhaal locatie te brengen ook hier krijg je geen bericht over. Komt jouw pakket weer bij ons retour, dan kunnen wij deze natuurlijk nogmaals voor je verzenden. Hier kunnen extra kosten voor in rekening worden gebracht. Dit geldt ook voor foutieve adresgegevens.

Wat zijn de verzendkosten:
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Deze worden automatisch door ons berekend en getoond in je winkelmand. De kosten hiervan zijn 5,95 (NL). Plaats jij een bestelling boven de 70 euro, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor België zijn de verzendkosten 8,95.

Waar blijft mijn pakket:
Onze pakketten worden in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd. 
Brievenbus pakketten kunnen er tot 5 werkdagen over doen. Door de toenemende drukte bij de pakketdienst is een eventuele vertraging mogelijk. Wij hebben hier helaas geen invloed op. 

Heb je na drie werkdagen je pakket nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via whatsapp of e-mail. Wij gaan dan voor je kijken waar jouw pakket is, mocht er een onderzoek nodig zijn bij PostNL houdt dan er dan rekening mee dat dit 5 werkdagen in beslag neemt.

Meld je pas na 30 dagen dat het pakket niet ontvangen is, dan kunnen wij helaas niks meer voor je betekenen. 

Staat jouw vraag hier niet tussen, stuur ons dan een bericht via whatsapp of de e-mail. We staan graag voor je klaar om je te helpen met vragen.