Verzending

Levertijd
Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. Voor de meeste producten geldt voor 15:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden.
M.u.v. dinsdag en feestdagen deze tellen niet mee als werkdag.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Helaas kunnen wij bestellingen niet annuleren, wij gaan altijd direct voor je aan de slag om de levertijd te halen. Mocht er iets verkeerd zijn gegaan tijdens het bestellen neem dan zo snel mogelijk contact met ons via whatsapp.

Waar is mijn bestelling?
Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging met de track and trace code. Hier kan je de status van jouw pakket volgen. Staat jouw pakket nog niet op verzonden neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

PostNL doet vanaf 1 juli 2022 geen niet thuis briefjes meer door de brievenbus. Controleer dus regelmatig jouw track and trace code om te bekijken waar het pakket is. Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn kan de bezorger er voor kiezen om deze bij een afhaal locatie te brengen ook hier krijg je geen bericht over. Komt jouw pakket weer bij ons retour, dan kunnen wij deze natuurlijk nogmaals voor je verzenden. Hier kunnen extra kosten voor in rekening worden gebracht. Dit geldt ook voor foutieve adresgegevens.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Plaats jij op maandag t/m vrijdag voor 15:00 uur je bestelling dan wordt deze dezelfde dag nog verzonden.* Let op: dit geldt niet als er bij het product een andere levertijd aangegeven staat, dit kan te maken hebben met de voorraad van een product of een samenwerking tussen een ander lokaal bedrijf waardoor de levertijd anders is. Pre- orders vallen hier ook buiten.*Dinsdag uitgezonderd.

Wat zijn de verzendkosten? 
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Deze worden automatisch door ons berekend en getoond in je winkelmand. Brievenbuspost is 3,95 per bestelling, past jouw bestelling niet door de brievenbus dan wordt het automatisch een pakket. De kosten hiervan zijn 4,95(NL) en 5,95(BE). Plaats jij een bestelling boven de 50 euro, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor België 80 euro.

Waar blijft mijn pakket?
Onze pakketten worden in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd. Alleen kan het voorkomen dat PostNL helaas een vertraging heeft.

Heb je na drie werkdagen je pakket nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via whatsapp of e-mail. Wij gaan dan voor je kijken waar jouw pakket is, mocht er een onderzoek nodig zijn bij PostNL houdt dan er dan rekening mee dat dit 5 werkdagen in beslag neemt.

Staat jouw vraag hier niet tussen, stuur ons dan een bericht via whatsapp of de e-mail.