Verzending

Levertijd
Op de product pagina staat een indicatie van de levertijd. M.u.v. woensdagen en feestdagen deze tellen niet mee als werkdag. Aan de levertijden worden geen rechten ontleend. 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Helaas kunnen wij bestellingen niet annuleren, wij gaan altijd direct voor je aan de slag om de levertijd te halen. Mocht er iets verkeerd zijn gegaan tijdens het bestellen neem dan zo snel mogelijk contact met ons via whatsapp.

Waar is mijn bestelling?
Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging met de track and trace code. (check altijd je SPAM box) Hier kan je de status van jouw pakket volgen. Staat jouw pakket nog niet op verzonden neem dan contact met ons op, wij helpen je graag verder.

PostNL doet vanaf 1 juli 2022 geen niet thuis briefjes meer door de brievenbus. Controleer dus regelmatig jouw track and trace code om te bekijken waar het pakket is. Mocht je op het moment van bezorgen niet thuis zijn kan de bezorger er voor kiezen om deze bij een afhaal locatie te brengen ook hier krijg je geen bericht over. Komt jouw pakket weer bij ons retour, dan kunnen wij deze natuurlijk nogmaals voor je verzenden. Hier kunnen extra kosten voor in rekening worden gebracht. Dit geldt ook voor foutieve adresgegevens.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Alle producten worden door onszelf bedrukt, we doen ons uiterste best om jouw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. De levertijd verschilt per product. M.u.v. woensdagen en feestdagen deze tellen niet mee als werkdag. 

Let op: dit geldt niet als er bij het product een andere levertijd aangegeven staat, dit kan te maken hebben met de voorraad van een product. De levertijd van pre-orders vallen hier ook buiten. 

Heeft het ene product een langere levertijd en je bestelt tegelijk iets anders mee dat wel op voorraad is, dan wordt de gehele bestelling verzonden zodra alle producten beschikbaar zijn.

Wat zijn de verzendkosten? 
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. Deze worden automatisch door ons berekend en getoond in je winkelmand. De kosten hiervan zijn 4,95 (NL). Plaats jij een bestelling boven de 50 euro, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Voor België zijn de verzendkosten 7,95.

Waar blijft mijn pakket?
Onze pakketten worden in de meeste gevallen de eerstvolgende werkdag bezorgd. Alleen kan het voorkomen dat PostNL of DHL helaas een vertraging heeft. Door de toenemende drukte bij de pakketdienst i.v.m. de feestdagen kan het voorkomen dat jouw pakket er langer overdoet dan verwacht. Wij begrijpen dat dit vervelend is maar dit ligt buiten onze macht.

Heb je na drie werkdagen je pakket nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op via whatsapp of e-mail. Wij gaan dan voor je kijken waar jouw pakket is, mocht er een onderzoek nodig zijn bij PostNL houdt dan er dan rekening mee dat dit 5 werkdagen in beslag neemt.

Staat jouw vraag hier niet tussen, stuur ons dan een bericht via whatsapp of de e-mail.