Veelgestelde vragen

Bestellen

Wanneer heb ik mijn bestelling binnen?

De levertijden verschillen per product. Wij geven een indicatie op de product pagina.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Bestellingen worden direct na binnenkomst door ons verwerkt om de levertijd te halen. Mocht je toch iets willen wijzigen neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij kijken dan of we nog wat voor je kunnen aanpassen.

Mochten wij al bezig zijn met je bestelling dan kunnen we de bestelling niet meer wijzigingen of annuleren. Let dus goed op wat je invult, wij zijn niet verantwoordelijk voor gemaakte fouten.

Doen jullie aan speciale verzoeken?

Je kunt tijdens het bestelproces een opmerking voor ons achterlaten. Wij proberen hier altijd rekening mee te houden maar het kan voorkomen dat dit niet gezien wordt. Wij geven dan ook geen garantie op speciale verzoeken.

Kan ik achteraf betalen?

Ja zeker, je kunt tijdens het afrekenen ervoor kiezen om met Klarna achteraf te betalen.

Verzending en retourneren

Wat zijn de verzendkosten?

Voor pakketpost rekenen wij 5,95 (NL) en brievenbuspost 4,95 (NL). Plaat jij een bestelling boven de 70 euro, dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Voor België zijn de verzendkosten 8,95.

Door welke pakketdienst wordt mijn bestelling geleverd?

Wij werken samen met PostNL en DHL.

Mijn ontvangen bestelling klopt niet, wat nu?

Dat is heel vervelend, wij doen ons best om alle bestellingen goed en netjes te verzenden.

Neem een foto van het product en mail deze naar info@bkado.nl. Zet je bestelnummer erbij dan gaan we het zo snel mogelijk met je oplossen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Neem altijd contact met ons op via info@bkado.nl als je jouw bestelling wilt retourneren. Je ontvangt via de e-mail verdere instructies van ons.

Let op: gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden

Personaliseren

Hoe personaliseren jullie de producten?

Wij bedrukken en graveren onze producten zelf. Wij hebben professionele apparatuur staan om dit te doen.

Door alles zelf te doen zonder tussenpartijen weten wij zeker dat de kwaliteit hoog is.

Kan ik ook een kaartje bij mijn bestelling doen?

Dit maakt jouw cadeau nog extra speciaal, je kan een kaartje toevoegen bij je bestelling en de tekst doorgeven die erop moet komen.

Wij schijven al onze kaarten met de hand.

Kunnen jullie ook logo's bedrukken?

Zoek je als bedrijf een (kraam)cadeau dan zit je bij ons goed. Afhankelijk van het product kunnen wij ook logo's bedrukken.

Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.