Complimenten en Klachten
Wij horen het graag wanneer je blij bent met een product of bestelling maar toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over ons product of service. Wij vragen je om het ontvangen pakket te controleren bij ontvangst en neem binnen 24 uur contact met ons op als er iets niet goed is met een product.
Wij geven géén was garantie. Ontstane problemen na het wassen zijn op eigen verantwoordelijkheid. Wij kunnen helaas niet controleren of er op de juiste manier gewassen is.
Hieronder lees je de meest gestelde vragen, mocht je hier geen antwoord op je vraag vinden, laat het ons weten en wij lossen het graag zo snel mogelijk met je op.
Is een product niet naar wens of is er wat verkeerd gegaan en wil je hier een klacht over indienen:
Het kan gebeuren dat je niet tevreden bent over onze producten of service. Wij vinden het prettig als je ons dit zo snel mogelijk laat weten, zo dat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Ik heb een kapot of beschadigd product ontvangen:
Wat vervelend dat het product door de kwaliteitscontrole is gekomen, wij vragen je om dit zo snel mogelijk te laten weten aan ons. Graag ontvangen wij ook een foto van het kapotte of beschadigde product.
Ik heb een klacht ingediend, wanneer hoor ik hier meer over:
Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen op jouw klacht te reageren. We vinden het belangrijk om klachten zo snel mogelijk op te lossen. Vaak ontvang je van ons een indicatie hoe snel wij jouw klacht kunnen oplossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.